voorbereiden op vertrek zondag - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu voorbereiden op vertrek zondag - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu

voorbereiden op vertrek zondag

Blijf op de hoogte en volg

10 Augustus 2016 | Nederland, Tubbergen

Ik wil iedereen bedanken voor de vele donaties en mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat ik zondag kan vertrekken naar Lesbos.
Via dit blog kunnen jullie me vanaf zondag volgen!
Ik ben dankbaar dat ik me een week mag gaan inzetten voor de stichting because we carry!
Ik ga de handen uit de mouwen steken!!

  • 13 Augustus 2016 - 22:10

    J. Peddemors:

    Een goede vlucht naar Lesbos en succes met de missie. Het verbaasd me dat ik pas de eerste reactie ben :-)

  • 13 Augustus 2016 - 23:32

    Sandra Hemme:

    Heey Jeanet, gepakt? Ik wens je een hele goede reis en een mooie en zinvolle week op Lesbos. Groet, Sandra

  • 14 Augustus 2016 - 00:09

    :

    He dank jullie wel. Heel veel reageren op facebook Johan. Maar super leuk na al die reacties nog jullie reactie hier weer te zien.

  • 15 Augustus 2016 - 10:27

    RGM Van Der Kaap:

    Ha Jeanet, Hoe is het daar op Lesbos? Hoe is het daar in de praktijk? God zegene je handen, je ogen, je oren, je mond. En je hart opdat het alle liefde uitsraalt die de mensen daar nodig hebben. Liefs, Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 8609

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

02 September 2017 - 15 September 2017

Movenment Lesbos

14 Augustus 2016 - 21 Augustus 2016

Missie Lesbos

Landen bezocht: