movement on the ground, just because we carry - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu movement on the ground, just because we carry - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu

movement on the ground, just because we carry

Door: jv

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2017 | Griekenland, Lesbos

Gisteren is het mij niet gelukt om nog n verslag te schrijven maar dan vandaag maak ik het er toch maar even naar.
Gisteren zijn we bezig geweest met het mooie project van Movement on the ground, het solarproject. We hebben electriciteitskastjes opgehangen in de huisjes-hutjes en er vertilatoren geplaatst die dan aangesloten kunnen worden. Deze stroom komt van zonnepanelen die movement on the ground op kara tepe plaatsen. Onze taak was het bevestigen van stroomkastjes en met goede uitleg van een echte expert waren we allemaal electrien.
S avonds was de lady`snight. Hierin alle aandacht voor de vrouwen die echt even tijd voor hun zelf hebben en uit hun dak mogen gaan en geweldig kunnen dansen. De avond werd afgelsoten met het nummer "leef" van Andre Hazes dat ze allemaal gewoon in t nederlands mee zingen geweldig als of het de laatste dag was werd er geleefd!
Omdat because we carry geen volledig team heeft help ik nu smorgens voordat wij beginnen mee met het ontbijt, dus voor mij korte nachtjes nu.
Vanmorgen dus het ontbijt gedaan en daarna ventilatoren plaatsen maar ineens moesten we al ons werken neerleggen......Nieuwe arivels.
ER kwam een bus met mensen vanuit Moria gelukkig naar Kara tepe.
Mijn hart brag toen ik een pasgeboren babytje zag, hetgeen ons allemaal raakte. Het kon niet anders dan dat babytje in de hel Moria geboren is.
Het heeft veel indruk gemaakt toen ik ook echt uitgeputte mensen zag. Die hebben moeten overleven in een kamp waar het recht van de sterkste geldt!
Vanmiddag voorleesactiviteit voor de kids: kidsactivity. De kinderen worden erg rustig en genieten van de aandacht die ze krijgen wanneer wij ze individueel om de beurt in een relaxte sfeer een door hun zelf uitgekozen boekje voorlezen.
Daarna naar Nikos en Katherina om een goede bestemming voor de knuffels van Miland te zoeken en die gaat er komen. Daarover later meer.
Nu stop ik er mee want om 6 uur gaat de wekker weer. But we just go with the flow!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 8580

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

02 September 2017 - 15 September 2017

Movenment Lesbos

14 Augustus 2016 - 21 Augustus 2016

Missie Lesbos

Landen bezocht: