doneren kan nog steeds - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu doneren kan nog steeds - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jeanetsmissie - WaarBenJij.nu

doneren kan nog steeds

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2016 | Nederland, Tubbergen

Nog drie nachtjes slapen en dan is het zover. Samen met een geweldig team ga ik mij inzetten op Lesbos voor de stichting because we carry, in het vluchtelingenkamp kara terpe.
Voor slechts 1 euro kunnen we daar 1 vluchteling/gast al van maaltijden en fruit voorzien.
Het kamp wordt daar village genoemd en de vluchtelingen zijn gasten onder hen ongeveer 300 kinderen.
De mensen in het kamp wachten. Waarop? Dat weet niemand. Alles achter je laten en niet wetend waar je nog terrecht gaat komen, hoe je toekomst er uit zal zien....
Met iemand die alles achter moest laten wil ik graag iets delen. U ook?
Ik zal jullie komende week op de hoogte houden en via deze site een kleine impressie meegeven!
Liefs Jeanet

  • 12 Augustus 2016 - 01:52

    Jeanet:

    NL93 RBRB 0940 6970 84 Tnv jt Versteeg missie Lesbos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Aug. 2017
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 8577

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

02 September 2017 - 15 September 2017

Movenment Lesbos

14 Augustus 2016 - 21 Augustus 2016

Missie Lesbos

Landen bezocht: